Monday, November 3, 2014

Alegeri prezidențiale sau loteria viitorului României?

    Și așa a trecut primul tur al alegerilor prezidențiale.Când am făcut acest blog am spus că nu voi scrie nimic legat de politică.Ceea ce aștern acum pe această pagină nu este politică,este îngrijorarea mea despre viitorul nostru.Am spus de mult că nu mă declar un naționalist pentru că de fiecare dată am fost dezgustat de acțiunile întreprinse de diverși conaționali.
 
   În continuare suntem un popor manipulat prin toate mijloacele.Cei care au acces la internet sunt bombardați cu diverse articole despre candidați și unii chiar le iau de bune.Gândiți-va că mai mult de jumătate din ele sunt făcute la comandă de către oponenți.Cei care nu au acces la internet și iau informația doar din televiziune și radio au parte de o elegantă spălare pe creier.Eram foarte curios aseară să văd rezultatele preliminarii ale alegerilor.Având televizorul pe PRO mai devreme de știri am prins și emisiunea "România,te iubesc".După ce am văzut în paralel știrile și la PRO și la Antenă am ajuns la o concluzie cel puțin frapantă! În emisiunea de mai sus și în cele două sesiuni de știri au fost absolut 0%  știri negative
 
 (morți,violatori,criminali,incendii,accidente rutiere,neveste bătute,oameni politici corupți).
 
 Am tras o concluzie așa,nu de analist politic,o concluzie de om simplu:
 
 având în vedere rezultatele preliminarii la vot care arătau cine este deja pe locul întâi ronamii trebuiau deja să simtă o stare de liniște și confort,să vadă că deja lucrurile se schimbă.Acest lucru este psihologia maselor.
 
 Dis de dimineață am continuat să citesc pe internet diversele postări.Surpriză,surpriză!Românii din afara țării au fost strategic împiedicați să voteze.Oare de cine?Nu sunt responsabili cei care sunt acum la conducere?Nu au organizat ei?Oare de ce le este frică?Le este frică de românii care au început să gândească după ce au plecat din România și acum vor să schimbe ceva?
 
   Mă gândesc cu groază ce va urma.Într-o țara în care încă se mai fac deshumări și ritualuri pentru omorârea morților strigoi(dacă ai o imaginație mai bogată și ți-ai visat bunicul mort asta nu înseamnă că mâine trebuie să mergi să-l dezgropi să-i înfigi un par de lemn în piept) și tot romanul visează la o afacere care să-l îmbogățească peste noapte oare la ce să ne așteptăm?Cum se face că majoritatea afacerilor de succes din România sunt ale unor străini?Sunt indienii mai deștepți de au reușit să facă agricultură performanță după ce au cumpărat mii de hectare?Nu,nu sunt mai deștepți însă ei plantează cereale și legume spre deosebire de români care în ultimul timp au o predilecție spre cultura de afișe cu "De Vânzare" și ciulini.
 
   Cu ce m-am ales eu ca și cetățean român în ultimii 5 ani?
 
 Mi s-a dublat impozitul la mașină pentru că dacă are peste 2000 cc este mașină de lux.Și ARO avea motoare de 3000 cc!!! Este ARO mașină de lux?
 
 Am fost concediat deoarece firma angajatoare a văzut un avantaj în declararea insolvenței.
 
 Sunt urmărit de experiența pe care o am deoarece nu pot fi prostit cu 800 lei pe luna  și nu sunt chemat la interviuri.
 
 Am renunțat la gândul de a întemeia o familie,de a face un copil deoarece nu am siguranța zilei de mâine.
 
 Am căutat inclusiv să plec în afară însă și acolo în ultimul timp suntem văzuți ca niște sclavi care lucrăm pe bani puțini și doar la munca de jos.
 
    Și acum mă întreb oare ce ne așteaptă?Nu am încredere nici în candidatul pe care l-am votat în proporție de 100% însă sper să nu fie marioneta altcuiva și să facă ceva schimbări.De cei care sunt deja m-am săturat.
 
 M-am săturat să strâng bani 3-4 luni pentru o plombă,o pereche de pantofi sau o cămașă.
 
 M-am săturat să văd că la cumpărături cumpăr numai "la ofertă" pentru că produsele respective mai au puțin și expiră.
 
 M-am săturat să văd că nu îmi pot permite o pungă de fistic mai devreme de 3 luni.
 
  
 
 Așa că de ce să votez un om care m-a băgat în datorii mai mari decât aveam și m-a trimis să trăiesc în mizerie?
 
  
 
 Este o întâmplare că nu se aloca fonduri pentru sănătate și învățământ?Nu mai visați cu ochii deschiși.
 
 Sunt acțiuni strategice.Cum controlezi cel mai bine un popor?Înfometează-l,prostește-l prin lipsa de a putea merge la studii,îmbolnăvește-l prin lipsa serviciilor de sănătate,îndoctrinează-l prin știri la comandă la TV și va fi al tău popor umil care va îngenunchia și te va pupa pe degetele de la picioare când primește o sticlă de ulei.




No comments:

Post a Comment