Thursday, July 9, 2020

Nou, cu cățelul la plaja!



Am hotărât la ceas de seară, eu cu soția mea, să luăm un cățel, un suflet nevinovat să ne bântuie și nouă existența. După lungi căutări am găsit o corcitură pitică de "rasă pură". Doar 700 km tur retur să o luăm. Am plecat de acolo cu inima strânsă că va plânge după mamă și surori(e fata). A durut-o așa tare la banană că a dormit de-a rupt bancheta mașinii până acasă. O dată ajunși, am început periplul vaccinelor. Am descoperit că nu e anti vaxxerita. Mai exact nu a simțit nimic la niciun vaccin. Am simțit noi când o căram la veterinar. Ce gheruțe sănătoase! Acum, când are și ea voie afara, am mers pe o plaja mai pustie, lângă Tuzla, să se bucure și ea de libertate după 6 săptămâni de interdicție afara. Ne campam pe plaja și, surpriză, lângă noi vine o doamnă cu un mascul doberman adult, numit Lord. Bestia noastră are am 3 kg nepisata și necacata. Când a văzut muntele ăla de câine a înnebunit. A început a latre .Continuu .Vreo 20 de minute. Doamna ne-a spus să o lăsăm că nu pățește nimic(o țineam în lesă). Am slăbit lesa. Abia atunci am văzut raportul. Betty a mea era cam cât capul lui Lord. Când a mai dezvelit asta și stremeleagul, parca era Vlad Țepeș cu țeapa cu tot pregătit să o întindă. S-au Salutat cu miroseli . Ea se uita la coaiele lui Lord ca la etajul 4 al unui bloc. El, elegant, a tras o limbă de la știți voi ce până la botul ei. Doar că limba lui Lord era mare cât toată cățelușa noastră. Instant Betty arăta ca un melc la ce bale îi lăsase Lord pe burtă. Ochii mari și burta plina de bale. Aici a apucat-o dracii. S-a pus pe un lătrat isteric (arăta pe lângă Lord cum arată pe lângă voi un papuc când vă descălțați) de s-a dus dracu Lord de-i săreau boașele alergând. După o sesiune continuă de alte 30 de minute de lătrat, doamna cu Lord a plecat de lângă noi. Am ajuns la concluzia că am drac, nu câine!
Aici este epuizată dupa izgonirea lui Lord!!!

No comments:

Post a Comment