Sunday, November 22, 2015

Cinci morti si zece raniti....

Sunt sigur ca v-ati gandit la o noua tragedie.
Nu , nu este tragedie.Scriu acest material ca un mesaj disperat catre companiile care ne spala creerele(aoleu am scris corect).Domnilor de la Antena 1,2,3 , de la Pro TV , de la Prima, De la ......cine mai vreti voi! Ce se intampla? Dupa doua evenimente notabile pentru VOI (adica rating peste 999%) , fac referire la Colectiv si Paris , s-a facut liniste(iar am folosit cratima corect,la dracu).
Dragilor vreau sa vad in continuare stiri asa cum ne-ati invatat pana acum,vreau sa vad morti la ora 17 vreau sa vad violuri la ora 19, vreau sa vad din nou violurile si dimineata cand plec la munca.Nu pot sa muncesc daca nu vad ceva macabru.Incep sa gandesc exact ca in acel film cu Bruce Willis:I SEE DEAD PEOPLE!.
   S-a lasat asa o liniste in stiri din cauza ca ultimul subiect foarte interesant este schimbarea guvernului ca trebuie sa astept ciclul nevesti-mi sa mai vad si eu ceva sange!Ce promovati atat stirile despre ministrii ce au fost alesi? Ati vazut pe cineva ca a taiat gatul celorlalti ca nu a fost el ales?
Au fost masacre la Victoriei sau Casa Poporului intre partide? NUUUUU! Atunci de ce ne dati aceste stiri letargice? Nu mai stiti cu ce ne-ati invatat(of, iar cratima corecta)?
Stau si sufar de cateva zile in casa de nu-mi mai vad capul de griji.Am fost sa platesc intretinerea cu gandul sa ma cert cu administratorul.Poate gasesc un subiect de cearta.Ce crezi,din cauza ca nu a inregistrat indexul la apa m-a taxat doar cu 50% din valoarea normala.Cum sa te certi cu el acum?
  Ajung acasa. Aici , nevasta-mea , de nervi si din lipsa stirilor cu care suntem invatati facuse mancare: fasole batuta,snitele de porc batute cu ciocanul de metal, mic dejun din oua batute,,desert din albusuri batute cu crema, si mai batea ceva cand am ajuns dar nu mai stiu ce era.In afara de asta batuse covoarele(al nostru si inca 18 de pe scara),batuse pernele,baruse batatorul cu care a batut pernele si covoarele, incepuse sa caute pedale de toba cu bataie dubla,pe youtube era un istoric plin numai cu competitii de MMA,Dupa cateva ore am primit o comanda imensa de coliva cu livrare la domiciliu.

Domnilor , va rog , reveniti cu stirile macabre ca nu mai pot!!!











No comments:

Post a Comment