Wednesday, July 4, 2018

Pentru Romania!

Da. ... Am ales un titlu frumos. Acest articol este pentru Romania. Dar,pana la urma, ce este Romania? Este un teritoriu locuit de o anumita grupa de fiinte vii. Am ales aceasta sintagma ca sa bag in ceata generatia FB cu acele i-uri multe  .Deci, sa revenim. Suntem o gasca de oameni care mai de care mai patrioti si mai sufletisti.
ANALIZA:
Indemn de la Oameni patrioti:cumparati de la taranii amarati de pe marginea drumului si veti strivi corporatistii.  OK. Am facut asta. Ma opresc la o tanti, in defileul Oltului sa iau oleaca de telemea de oaie. De ce? De OAIEEEE? Nu.. de comod ce eram, sa nu mai merg la magazin. Opresc, intreb pretul. Raspuns:30 lei/kg. Orice magazin are cu 25 lei/kg si mai igienic produs asa ceva. O intreb: casa de marcat aveti? .. NU.. Deci nu platiti nici impozit pe profit 16% si nu platiti nici TVA 19% catre stat. Asta ar insemna ca trebuia sa iau branza cu 35% mai ieftin decat la magazin.Raspuns:nu gasiti ca la noi, asta e naturala. Eu:aveti certificat? Ea:Da ce, faceti control sau luati sa mancati? Eu:pai sa mananc doream dar e prea scump. Ea:pai mergeti in alta parte! Concluzia: conceptul romanului este sa se imbogateasca peste noapte, sa fie antreprenor, sa scoata bani multi din nimic. Acesta este doar un exemplu. Legume cumparate de la "gradinari" care erau stricate dupa 6 ore cand am ajuns acasa! Voi realizati ce popor imi cereti sa salvez iesind in strada? Un popor de bisnitari care mureau sa vanda rosiile cu 14 lei in piata cand cele olandeze erau 4,49 la Mega si erau senzationale? Si dupa 2 saptamani se jeleau mizeriile la TV ca nu au unde sa vanda rosii nici cu 2 lei si le arunca? Da, dar a fost bine cand ai luat 3000 de euro subventie pe 1 hectar de sera de rosii. Cand incepi o afacere te interesezi din timp ce trebuie sa faci, unde vinzi, ce faci in cazuri extreme. La noi asa ceva e departe. Va spun visul romanului:afacere,incasari, mari, mari, BMW, AUDI, casa p+2, bani, amanta, pacanele, ceafa cu cartofi prajiti oricand.
Am ajuns in situatia in care mi-e frica sa fac un copil in aceasta lume. Nivelul de cultura este atat de jos incat am impresia ca locuiesc zilnic in depoul Dudesti alaturi de mecanicii si ciocanarii de la tramvaie
.Tara este frumoasa, atat cat mai este, infectia este poporul care se misca prin zona.

No comments:

Post a Comment