Wednesday, April 6, 2011

Viata este prea scurta,de ce sa mai dormim?

Da...ce titlu sumbru.Cred ca vina o are nuanta blogului.De ce oare am inceput sa scriu?Poate din cauza ca simt cum imi explodeaza capul de tot felul de tampenii care trebuiesc scrise.In cazul in care nu te plictisesti nu mai continua sa citesti acest post.
"Somnul ratiunii naste monstri" a spus cineva.A avut dreptate insa eu va spun ceva mai tare decat aceasta maxima,"Lipsa unui job naste malformatii intelectuale".Cu totii am trecut prin astfel de momente cand prietenul tau cel mai bun este internetul unde cauti ca un nebun Sfantul Graal care iti va asigura un venit decent pe viitor.Unii vor spune ca netul este plin de oportunitati.Nimic mai fals.Se gasesc intr-adevar mii de afaceri pe net care "te vor umple de bani".Sa le analizam putin:toate se rezuma la o mica plata pentru diverse lucruri(castiga milioane daca:cumperi o carte de catevazeci de lei,daca te inscrii cu 5lei,daca platesti inscrierea ca membru,etc).De fapt aceasta este afacerea pe net.Aduna cat mai multi creduli care vor da sume mici pentru diverse nimicuri si tu vinzi vise in continuare.
S-au desteptat pana si romanii nostri si avem mii de site-uri cu astfel de afaceri.
Dar,lasand internetul de o parte sa ne uitam putin si in ograda noastra old fashion.Acesta Romanie frumoasa care ,cu acest farmec aparte reuseste sa te goneasca mai ceva decat o soacra.Ieri am primit doua oferte de a petrece un mic concediu:pe de o parte un sejur de 7nopti in Schyatos cu 250euro iar concurenta acerba era turismul romanesc si anume doua nopti in Sinaia cu 380lei.Am ramas uimit !Oare ce as fi ales daca ma hotaram?
Raman in continuare scarbit de tot ce se intampla,ma uit pe Realitatea si ma rog sa se dea liber la arme si munitie,sau macar sa erupa un vulcan in Casa Poporului.

Parca ma simt mai bine acum ca am asezat aceste cuvinte fara rost.

No comments:

Post a Comment