Thursday, April 7, 2011

O ZI NORMALA INTR-O TARA NORMALA

Astazi am inceput ziua destul de bine.Am baut o cafea slaba dupa care am inceput sa verific conturile de mail.Din nou am castigat la loteria internationala 2mil $.Nimic nou pana acum.Castig in fiecare saptamana deoarece cred ca sunt singurul care isi citeste si spam-urile.Urmatorul pe ordinea de zi este contul de joburi.Din domeniile pe care le-am ales(vanzari,telecomunicatii,management,experienta peste 5 ani) primesc anunturi destul de pertinente si la obiect:motostivuitorist,sofer de tir,paznic depozit,reprezentant cosmetice,promoter.Cred ca sunt eu cam pretentios.
Usor,usor ma despart de PC si trec in fata tv-ului.Sper sa vad ceva bun la banii pe care-i dau.Trec de la un post la altul.Din cele 400 de posturi 300 sunt inutile,celelalte difuzeaza toti reclame in acelasi timp.La posturile de stiri aud numai de bine:4 decese,3 accidente,concedieri in masa,scumpiri.Numai de bine.
Astazi este ziua mondiala a sanatatii drept urmare un batran a decedat in fata unui spital.
Insa peste aceste stiri se trece foarte repede lasand loc pentru adevaratele subiecte de interes larg:Pepe,Oana,Moni,Iri.

Traim intr-o tara cu multa apa dura!!!De aceea majoritatea s-au reprofilat catre bere si alte spirtoase.Cum sa nu treci pe asa ceva cand toata ziua ti se spune ca apa nu e buna?Continuam sa ne reparam esecurile cu alcool,sa ne educam copiii cu manele la greu si sa stam la cozi pentru o reducere de 2lei la ulei.Ma sperie gandul ca daca s-ar face un recensamant despre iubitorii de manele vom avea un procentaj mai mare decat India.
Dar sa nu disperam,viata este frumoasa(doar atunci cand dormi)

No comments:

Post a Comment